Styrka och BDB

Bra dag på jobbet! NU känner jag verkligen att man börjar komma in i det på riktigt, har koll på alla kampanjer som går omlott i en enda röra och äntligen kan man börja svara på frågor eller vet iaf hur man ska kunna ta reda på det :)

 

Hade också en efterlängtad lunch med chefMaria :D Ibland saknar man tryggheten att ha henne närmast varje dag. Men jag klarar mig som så många gånger förr... Jag förvånar mig själv hela tiden, genom att klara dag efter dag, vecka efter vecka... snart kanske till och med månad efter månad :) Tänk att när jag är "klar" med den här skiten kommer jag (om möjligt) vara ännu starkare och allt kommer bli FAB igen. Och som om inte det skulle räcka.. jag kommer ju lära mig massvis med livsviktiga saker om mig själv. Nej, jag ser fram emot den här resan lika mycket som jag hatar och fasar för den :D

 


 

Ikväll ska jag och Linda åka och titta på Frank och Billion Dollar Babies som är och rockar loss i Stockholm :) Kommer bli kul som alltid!!

 

 

Schit, 20min till avgång, dags att kliva ur sängen, klä om och piffa! :D

 

/Js

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0