You haven't seen the last of me

Har haft en underbar och låång dag på jobbet.. närmare bestämt ett 12tim pass! Men jag har faktiskt inte lidigt en endaste minut. Har fantastiskt roligt och utmanande jobb och underbara arbetskamrater. Vi fick champange idag igen. Vi invigde vår nya fina verkstad och berömet fortsätter trilla in. Känns roligt att få vara en del av Look!





Det är så mycket jobbigt som händer.. och det är väl så, allt kommer på en gång va? Men det brukar ju också vara så att de för mig sig något gott. Den här gången har de fört med sig en insikt om hur otroliga människor jag har runtikring mig! Trodde aldrig att folk skulle bry sig eller ens finnas kvar. Jag är så fruktansvärt tacksam, tacksam för alla samtal, sms och kramar. Även om jag inte alltid svarar ska ni veta att jag är tacksam för vartenda ett av era stöttande ord! Tack ni underbara! Jag hoppas verkligen att ni vet vilka ni är <3


Feeling broken
Barely holding on
But there's just something so strong
Somewhere inside me 
And I am down but I'll get up again 
Don't count me out just yet 

I've been brought down to my knees 
And I've been pushed way past the point of breaking 
But I can take it 
I'll be back
Back on my feet 
This is far from over
You haven't seen the last of me 
You haven't seen the last of me


/Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0