Bio, premiär och en ovärderlig vän

Precis hemkommen från biomys med Maja. Vi såg 127 timmar, en film att rekomendera. Sjukt äcklig och snudd på för läskig för mig (kändes som jag skulle hoppa upp i Majas knä när det började åska) men väldigt spännande :)

 

 

Maja är verkligen helt fantastisk, en riktigt vän! Ser till att jag ALDRIG behöver vara ensam (om jag inte vill det) drar med mig på saker och får mig att skratta ihjääl mitt i allt kaos! :D Helt ovärderlig är vad hon är! <3

 

Hahahaa! LOVELY !

 


 

Dagens fönsterpremiär blev lyckad!! Mitt fönster gick upp i tid, helt klart och jag var faktiskt nöjd! Fick även mail av Mr L'Occitane som hade varit och tittat på det och älskat det, känns underbart :)

 

Så här är alltså mitt första fönster som jag själv har

planerat, designat, skissat upp, köpt in, monterat och dekorerat.

Ni anar inte hur mycket jag har lagt ner på det här!!!!!!!!

 

 

Nu måste jag börja packa för imorgon åker jag direkt hem till pappa för middag och övernattning innan vi åker till Dalarna över helgen :)

 

God Natt !

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0