En helg har gått

Då har jag precis sjunkit ner i min egen säng igen efter en underbar helg i Dalarna.

 

Vart hos Syster-Fanny med pappa, Tim och Kicki. Vi packade på oss så mycket kläder vi kunde hitta så vi kunde gå ut en promenad och njuta av det fantastiska men mycket kalla vädret.

 

På kvällen kom Mamma, Nora och Anders. Massa prat, skratt och mys! Precis vad som behövdes :)

 


 

Idag har hängt med MimikryPar i Hjärter hela dagen. Och för er som inte vet så är Mimikry ett svenskt punkband med Hjalle och Hevy i spetsen (men där även världens bästa Mia och Anders spelar) och Par i Hjärter är en tatueringsstudio, där till exempel JAG har blivit tatuerad.

 

Jag var med idag för att Mimikry spelar in en ny musikvideo till sin nya låt "Ni får aldrig in mig där". Jag var med och såg till att alla statister kände sig välkomna och visste vad dom skulle göra och sedan hjälpte jag filmaren Lollo med vinklar och att placera ut statisterna, rikta belysning och allt sånt så att det skulle se bra ut. Hoppas på att det kommer bli kanon, ska bli såå kul att se slutresultatet. Videon släpps den 4 mars!!! Don't miss!

 

 

Ännu en helg har gått, ännu en söndagkväll kvar!

 

Tack för en bra helg !

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0