Utmanande jobb

Bra dag på jobbet idag, har fått massa gjort!! Både min Bukowskis och L'Occitane kreativa idé och skiss (som är ritat i illustrator) är klara :D L'Occitane skissen är iväg mailad (på engelska) till vår kreativa chef som är hemma i Milano för tillfället så jag hoppas på att få kommentarer av henne till imorgon så jag kan skicka iväg förslaget till kunden så fort som möjligt. För då ska de också godkänna den och seeen kan man börja bygga, köpa in och fixa allting inför fönstret.

 

Helt sjukt att jag håller på med sånt här varje dag. Det är en STOR omställning att kunna sitt jobb som rinnande vatten och ha full kontroll (JC) till att inte kunna "nånting" och vara helt förvirrad. :) Vissa dagar är det helt vidrigt och jag blir helt tokig på att inte ha kontroll. Medan det andra dagar bara känns utmanande. Ibland glömmer man hur snabbt man ändå lär sig...

 

Ikväll ska jag hoppa i säng tidigt och sjunka in i min underbara bok :)

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Läsare

Hej, jag undrar vad det är du jobbar som nu efter JC?

2011-02-03 @ 19:51:09
Postat av: Svar till "läsare"

Jag jobbar på LookStudio ny dekorfirma för NK. Så jag designar och gör skyltfönster åt NK Stockholm.

2011-02-03 @ 20:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0