Best Of JC

Kopplade in min externa hårddisk och tittade igenom massa gamla bilder från heeela min JC-tid. Och vilka tider!!! Döööör av skratt av vissa mappar, exempelvis KRYSSNINGEN!! Hahahahahaaa!!! Tänkte sätta ihop ett litet album senare, men här är ett litet smakprov från Best of JC !

 

JAG DÖÖÖR GÅR AV OCH JA... JAG ORKAR INTE!!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAA !!!!

Vi borde ha en kryssningsåterträff och titta igenom alla bilder och FILMER!!

 

Gud, jag har så sjukt mycket bilder som borde sättas ihop och visas på JC;s nästa kickoff! Haha! SUCCÉ!

 

/Js


Kommentarer
Postat av: roomie

ASSÅ JAG PALLAR INTE!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! o du, filmerna är INTE till för offentligt bruk, ok!?!?!! aaaah, måste leka, PUSS

2011-01-23 @ 13:23:44
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. TACK!! vad roligt! :) <3

förstår! :)

2011-01-23 @ 19:54:08
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: angelica

sv eller hur! :)

åh tack :)

2011-01-23 @ 20:07:38
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: issi

Jaa snälla kryssningsåaterförening snarast!!

2011-01-26 @ 06:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0