Dag 3

Vilka dagar... är helt slutkörd efter tredje dagen. Har varit mycket då alla hamngatans fönster PLUS två entréfönster har gått upp idag! Helt sjukt tungt, men roligt!

 

Kan inte fatta att jag bara jobbat tre dagar. Har redan fått mitt första egna projekt som jag ska ta fram skisser på. Har ingen aning om hur man gör, men jag har ju de kreativa tänkandet sen innan iaf, tur det. För förutom det är ALLT nytt! Har såå mycket att lära, men OJ vilkan jävla resa jag har hoppat på :)

 

Ska ta bättre bilder imorgon, de här tog jag bara påväg hem med Iphonen:

Ja.. ser inte superspännande ut, men de kommer bättre bilder sen :)

 

Det är tur att jag har världens bästa kille som fixar mat så att mina rutiner går som planerat. Utan honom hade jag varit ännu mer död än vad jag är nu.

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Virre

Looking good!



Du måste nog ändra din länk till min blogg här till vänster. viktormalmstedt.se/daysofdenim måste det vara, annars kommer man inte ända fram :)

2011-01-20 @ 08:54:38
URL: http://viktormalmstedt.se/daysofdenim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0