Egentid

Vilken underbar söndag!!

 

Har varit och strosat runt på stan hela dagen alldeles själv. Var inne lite tidigt då alla butiker hade inte riktigt öppnat så jag började med att ta en varm choklad på Waynes. (gillar att fika själv, titta på människor och tjuvlyssna på konversationer.)

 

 

Idag har jag nästan bara gått omkring i inrednings och "pryttel-butiker". Det är såå roligt! Och jag har hittat mycket fint. :) Till exempel en supersöt mjukisgris i skinn från Village. Tänkte visa bild sen! Så har jag hittat en fin glasflaska som jag ska göra egen matolja och hälla i.

 

Nu är jag hemma och ska städa.. eller nej förresten, de lät alldeles för tråkigt! Jag ska pula och dona till världens bästa spotify-lista och förbereda middag tills Micke kommer hit ikväll. De där lät som nått mer i min smak :)

 

/Js

 

Guud, vad lycklig och lättad jag känner mig.. kanske för att saker och ting börjar ordna upp sig, besked har kommit och beslut har fattats. Lite struktur oh mitt liv är i fas igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0