Some of my favorite things

Träffade Maja efter jobbet idag :) Tänk att man alltid kan skratta så mycket med henne (till och med i sömnen, haha) Vi tog en mysig kvällsfikaFåtöljen vid Slussen, åt världens godaste kladdkaka, pratade massa och göttade oss åt att lönen har åkt rätt in, rätt in på kontot ba!! GÖTTIGT!!

 

 

Imorgon blir det ännu mer mys och göttans för då ska jag och Mickechokladprovning :D Micke kommer känna sig som en kung och bli som ett litet barn, jag kommer tycka chokladen är för mörk men äta ändå och le det bredaste leendet åt Micke, bara för han kommer njuta så mycket och bättre än så kan jag nästan inte få det. <3

 

Idag har jag varit på mitt första kundmöte! Det var med Bukowskis, kommer bli en jättehäftig grej :) Så nu ska jag fixa en skiss till det ASAP samtidigt som det brinner i knutarna för Issey Miyake-projektet och på torsdag ska jag på nästa kundmöte med L'Occiante. Måste googla lite på L'Occiante imorgon, vet att det är på kosmetikavdelningen men inte så mycket mer.. :P haha!

 

/Js

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0