Trött tjej..

Sömnig lördag:

Somnade kl 22 igår

Går upp kl. 12

Tar en brunch på Gateu och strosar runt i Lidingö centrum ett tag

Sen dess har jag sovit omvartannat framför tvn medan Micke har pluggat.

Åkte hem till 7 då min tvättid började

Och nu ligger jag nerkrupen i soffan igen...

 

Har varit en tuff vecka! Men skulle aldrig vilja byta bort den! För jag har lärt mig så fruktansvärt mycket och det har varit såå spännande att göra någonting helt nytt :)

 

Innan vi gick i fredags skålade vi med champange och fick vin och choklad med oss hem som tack för ett bra jobb med våra första fönster. Kändes fantastiskt roligt att de visar uppskattning när man känner att man har jobbat röven av sig för då blir jag taggad att göra det igen!! :D

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Virre

När fick man skumpa på JC senast? Jo det kan jag berätta: aldrig!

2011-01-23 @ 18:04:20
URL: http://viktormalmstedt.se/daysofdenim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0