Hej Då Älskade JC

Tungt huvud idag pga rolig kväll igår :)

 

Men vi börjar med anledningen till fredagens tunga huvud, alltså torsdagskvällen och min, Matildas, Daniels och Pontus HejDå-fest. Nu får JC de tungt ;P Det var så roligt att samla alla (eller iaf många) en sista gång innan jag slutade. Det är ett helt underbart gäng jag lämnar och det börjar bli mer och mer verkligt nu...

 

Kommer sakna den finaste Matildan som finns! <3

Dassiga och underbara dagar med de här goingarna!

och såklart ALLA andra helt outstanding bästaste medarbetarna på hela JC !!

 

 


 

Jag har nu jobbat 3,5 år på JC (fast det känns som det är mer än halva mitt liv), 2 år på Hötorget och 1,5 år på Drottninggatan. Den här perioden har varit en resa utöver det vanliga. Jag har lärt mig så otroligt mycket och mognat något helt sjukt. ALLA som jobbat och känt mig de här åren kan nog intyga om att jag inte är samma person som jag var när jag stämplade in min första dag som när jag stämplade ut igår, och de menar jag bara på ett positivt sätt.

 

Alla har vi våra ups and down under flera års tid men när jag tänkt efter och gått tillbaka till vad det är jag verkligen görjobbet så kan jag med gott samvete säga att jag alltid har älskat mitt jobb. Och det är någonting ganska fantastiskt tycker jag. Jag hoppas att jag kommer kunna fortsätta älska mina nya äventyr annars kanske vi ses igen ;)

 

TACK alla underbara JC människor för allt ni gett mig! TACK alla ni som trott på mig, ni som fipplat och donat för att jag ska kunna åka runt och utbilda/hänga/styla och göra det jag älskar. TACK alla ni som utbildat, inspirerat, pushat, kritiserat, hjälpt och utvecklat mig! Den här tiden har varit ovärderlig!

 

T A C K !

Peace, Love & D E N I M

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0