LOOK (is) HERE

Första dagen på nya jobbet! Känns som jag har jobbat där en vecka, minst. Det är mycket att ta in och så många projekt på samma gång.. Men det kommer bli fantasiskt kul! Helt annorlunda mot det jag gjort på JC, men väldigt roligt. Det är kul att få vara med att göra allt från grunden. Att först gå på kundmöten, verkligen vara med och tänka kring skyltfönsterna, måla/tapetsera/täcka dom, fixa rekvisita och sedan skylta upp allting. :)

 

 

Men efter en sån här första dag är man rätt så mör i kroppen. Så nu är jag nersjunken i soffan och njuter till Top Model som har ett mycket intressant fotoshoot :P

 

Somnar nog ovaggat ikväll...

 

/Js

 

 


Kommentarer
Postat av: Virre

Hoppas det går bra för dig!



Nu tänkte jag ta nya tag med min blogg igen :D

2011-01-18 @ 18:19:54
URL: http://viktormalmstedt.se/daysofdenim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0