Missär / Bröllop

Missade det första avsnittet av "den hemliga miljonären" i tisdags så jag tittade på det via kanal 5 play nu. Älskade den brittiska versionen och den svenska var inte mycket sämre den. Grät som ett barn (oväntat) av de starka historierna. Tänk vad nära fattigdomen och missären här i Sverige är.

 

Se avsnittet här!

 

 


 

Imorgon kommer Fanny hit!! WEEII!! På lördag ska vi prova bröllopsklänningar till Fannys bröllop i sommar. Det är ju som en dröm!! Hur många gånger har man inte sett filmer där tjejerna går runt och provar bröllopsklänningar, skrattar och gråter. Kommer bli helt fantastiskt att se syster så vacker! :D

 

Har snöat in helt och sitter och googlar och läser massa olika bloggar om bröllopsklänningar. Jag har sparat ner massvis med inspirationsbiler och satt ett nytt namn på alla där jag beskriver vilken detalj vi ska titta närmare på tillsammans. Tillslut kanske man kan bygga ihop den där perfekta klänningen. :D Men det är så svårt att bara titta på bilder, för det absolut allra viktigaste, speciellt på ens bröllop är ju att man är bekväm och känner sig vacker själv. Alla andra kommer ändå tycka att man är vackrast av alla och dagen är nog pressad som den är.

 

Gud jag är såååå perfekt för det här uppdraget. Imorgon ska vi planera ihop en rutt (har väl redan börja göra upp ett litet schema i huvet) så vi hinner med allt.

 

It's gonna be FAAB!

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ska bli så kul att gå på bröllop !!!!

2011-02-03 @ 15:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0