Ghost

Jag har haft en underbar vecka! :)

 

Men just nu har jag svårt att vara helt uppåt... det spökar lite i mitt huvud. Det svårt att inte bry sig om all skit, bry sig om människor som betyder någonting för mig och att inte lägga sig i saker som egentligen inte angår mig. Och hur ska man veta att man kan lita på någon?! Jag kan inte, jag är sämst på att lita på människor, även de närmaste. Hur ska jag då kunna lita på någon jag inte ens känner?! Jag måste inse att jag inte kan kontrollera vad andra gör och istället lita på att de inte sårar.. Hur gör man det?! Hur ska jag kunna veta hur man gör när jag ändå bara blivit sårad och sett andra blivit sårade... FAN!

 

Ska försöka ta mig ner till gymmet så jag bli lite piggare.

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0