Egentid

Det var ett tag sen jag hade en dag eller en kväll helt för mig själv. Men det har jag haft idag. Det kan verkligen vara så himla skönt ibland.

 

Det är oftast när jag är själv jag kommer på att jag är så glad just nu, att jag har så mycket bra människor runitkring mig. Jag kommer på att jag känner mig så fri just nu, att jag kan göra saker och älska det som inte hade varit möjligt för bara någon månad sen. Det är när jag är själv då jag kommer ihåg att uppskatta mig själv.

 

 

Jag gick en promenad längst vattnet vid långholmen och avslutade med att lägga mig i en park i solen. Jag har haft på mig träningskläder men ändå gått sakta, vilat i gräset och köpt naturell keso och är helt nöjd och glad!!! FRIHEET!!!!! :D:D:D

 

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0