Happy

Schit vad kul det är att vara tillbaka på jobbet. Tråkigt att så många är på semester så man måste sakna de små liven, men ganska lugnt också.

 

Igår lekte vi att Wilma var en docka med paraplyhuvud

Folierafolierafoliera

 

Idag har jag suttit vid datorn hela dagen. Har redigerat över hundra bilder, försökt göra akvarellskisser till Illustrater-skisser och så har ja lunchat med världens bästa Maria! Var såå kul att se hnne igen, nykär o allt! :D Underbart!!!

 

Igår hade jag och Maja planerat en mysig middag hos henne och sedan åka in till Mosebacke. Men när vi gjort ordning oss klart och börjar gå så regnar det och Maja får mystisk värk i benen som sprider sig i hela kroppen (läs: feber) Så vi kände oss helt crazy och spontana nä vi bytte planer helt och gick på Bio istället. Vi såg Something Borrowed. Faktiskt riktigt bra. Plus att blev seriöst kändiskär i Colin Egglesfield. YUUMM!

 

Nu ska jag sluta skriva för jag ska iväg till "Forum" och möta upp Angelica. Sen ska vi hem till Hanna, eller kanske till Hammarby sjöstad, eller ta en fika, fast vi ska kolla på fotboll, eller vare in till stan?? Yeye, de visar sig ;P Hahhaaa!!!

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0