Hoppsasteg

Tänker inte be om ursäkt för att jag är lite sådär äckligt glad just ikväll!! :D Men guud vilken fin kväll det har varit! Gick ner o handlade vid tio och höll på att svettas ihjäl, skönt! Lyckades klämma in mig i en tvättid också, sen när blev jag såhär lycklig över att ha tvättat ett par byxor, hahahha!! Nej det är ingenting som är fel, saker och ting börjar bara bli såå rätt :D

 

Imorgon är det tillbaka till rutinerna igen, skönt tycker jag! Inget som stör mig alls, har faktiskt saknat det. Och det är ju bara 4 veckor kvar tills det är dags för Kroatien och semester igen så... ;P WEI! Imorgon ska jag också träffa underbara Issi :)

 

Helt glad o ofräsch, påväg ner till min fina affär :D hahha!

Om jag inte vore snart 23 hade jag lätt gjort hoppsasteg hela vägen.

 

Nighti!

/Js

 

OBS! Hela det här inlägget var helt seriöst!

OBS 2: "OBS!"et ovanför är inte heller ironiskt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0