Peace & Love

Jag hade ett precis så fantastiskt Peace & Love som jag hade hoppats på. I år var dock inte musiken de som jag känner va i fokus. Det var mer allt mys och häng runtikring :) Är därför så himla glad att jag fick hänga med ett grymt härligt häng annars hade de ju aldrig blivit detsamma.

 

Många frågar viket band jag tyckte var bäst på festivalen och jag har svårt att säga något faktiskt.. Men om jag måste säga nått så säger jag helt klart The Ark. För även om jag inte är något fan och kanske inte själv skulle lyssna på deras musik så blev jag så sjukt berörd av Ola Salo! Och de är väl de artister ska uppnå, att beröra sin publik?! Sen var det inte heller musiken utan mellansnacket som berörde mig, men de va väl skitsamma :) Grina gjorde jag så de stod härliga till iaf och bra va det! Ola Salo for president!! ;)

 

Rent musikmässigt tyckte jag de va kul att se Veronika Maggio, bara för jag kunde alla låtar. Men själva konserten glömde jag ju bort när sista tonen var spelad så... bra kanske man inte kan kalla de. Andra som jag gillade var: Jimmy eat world, Oskar Linnros (mest bara för han är så jävla het), Petter, Paulo Nutini, Håkan hellström, 30 second to Mars och självklart MIMIKRY!!! (Anders var så sjukt duktig, Mia var alldeles lycklig och gullig och Hjalle var het ;D)

 

Litet smakprov på vårt mys-häng:

Första dagens parkhäng hade vi även Angelica o Hanna på besök, mycket trevligt tycker jag!

Mer och extremt varmt parkhäng :)

Bara jag och Jenny som inte fattade varför vi skulle sitta mitt i gassande sol...

Tur att Tones uteplats med tak finns när de börjar regna.

Markus & Syster i ett mys

The Ark

Blev endel häng i Utopias öltält också

Mimikry!

Tack för i år vi ses igen nästa !!!

 

Tack för i år! from Peace & Love TV on Vimeo.

 

/Js

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0