Stolt över min normala förkylning

Totalignorerar min förkylning och hade inte tänkt att nämna den, om de inte vore för jag nästan är lite stolt över den. Haha! Låter ju knas men den är så jävla normal :D Jag kom inte ihåg senast jag hade en hederlig vanlig förkylning med huvudvärk, öm i kroppen och snuva som går över i lite lätt hosta. Nej, jag har under de senaste åren legat deckad i 40graders feber och/eller med jordens jävligaste halsfluss. Så jag tänker att den här helt normala förkylningen ändå måste vara ett friskhetstecken... :D Har dessutom inte varit sjuk sen i.... ja typ mars!! GALET! :)


Idag ska jag hem till min lilla mormor som blir 75år idag. GRATTIS!


Snart är de mellis och jag ska fortsätta "njuta" av min normala förkylning ;)


/Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0