Sweet to be home

Home sweet fucking home verkligen!!! Kommer inte ihåg då jag haft så mycket hemlängtan sist :) Har ju bara varit hemma två dagar sen dagen innan midsommar. Jag har haft en underbar semester och jag är jättenöjd i det stora hela, men det är så otroligt skönt att vara hemma nu :D

 

Vistelsen i Göteborg var trevlig om än lite ensam.. (Note to self: Åk inte på semester ensam med två toffelpar) Vi åt god mat på mysiga Linnégatan, bodde på fint hotell precis vid vattnet i Eriksberg, var på Liseberg och fick med Nora i de "stora" karusellerna :) Men höjdpunkten var nästan grillkvällen hos Eva och Patrik. Kom fram till att vi inte setts på två år!!! Inte okej när de är så roligt att träffa dom.

 

Klackovänliga Göteborg

Liseberg

Middag på Linnéterassen

Middag på Linnéterassen

En rolig.... sak i en park

Energi

Det är något speciellt med min lillasyster! :)

 

Fin liten tripp, men nu är jag hemma! Har hunnit ha en fin liten middag för mig själv på balkongen, sjukt uppskattat.

Jag är tillbaka bland de hustak där jag hör hemma <3

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0