Dagens planer:

Vaknar med vad jag tror en klarblå himmel bakom gardinerna, är astaggadskärgårn och tittar dirket upp båttidtabellen till Grinda. Hittar en bra båt, kollar upp sl-tider då jag måste börja åka till strömkajen. Ja, min vanliga planering helt enkelt. Så går jag upp o fixar frulle och tittar ut, MOLNMOLN mera REGNMOLN! Vad är detta???!!!! Nooooooo!! Jag och Malin som skulle få en sån fin dag i skärgårn. Men tji fick vi!

 

Får bli andra planer, typ stan. Hoppas på att de spricker upp till kvällen då utgång står på schemat :P

 

Igår sprack de ju upp och blev en jättefin kväll. De firades med mys i Vitabergsparken med Malin, Issi och Jocke. Det är så alla sommarkvällar ska kunna se ut :)

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0