Jobb / Tacos / Bon Iver / Pappa

Heelt slut! Var längesen jag jobbade såhär "mycket" och efter jobbet idag gick jag kring på söder i flera timmar för att fixa lite grejer till en mycket speciell tjej :)

 

Igår och idag har jag och Josefin monterat två stycken entréfönster. Det är DKNY och Paul & Friends som har fått finfina skyltfönster :)

 

De blev mycket svett och darrande ben längst uppe på stegen.

 

Look Factory har en mysig verkstad :)

 


 

Igår va de Tacokväll igen. Men den här gången fick vi med oss vår efterlängtade balle ;P haha! Såå kul att träffa Viktor igen! Next up: Filmkväll, hörrni, gänget! Jag och Issi har redan valt film :D

 


 

Jag är helt upprörd här igen också!! Hur kan jag ha missat att Bon Iver kommer till Sverige??!!! Biljetterna släpptes i maj och är såklart utsålda, flera gånger om. SKIIIT OCKSÅ! Så är det någon som känner att den inte behöver gå eller har en biljett över så bjuder jag högt! Bon Ivers nya är magisk och For Emma, Forever Ago är oförglömlig..

 

 


 

Imorgon blir det vämefilt och sömn heela dagen lång, sen ska jag hem till pappa :) Var så längesen nu, inte sets sen Fannys bröllop. Så roligt när vi kan ses så ofta ändå!

 

 

Nu dusch, sen väntar en härlig vattenmelon på mig :)

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0