KP - Kamrat Posten

Det blev en jättemysig kväll i Vega igår. Visste inte att faster med karl och min kusin skulle komma också, blev en mycket trevlig överraskning :D Också trevligt att Hanna och Angelica kom inramlandes mitt i natten, hahaha!!

 

Lucas och Timmiboy!

Börjar bli stora, men är fortfarande såå söööta! Men jag gillar inte att de redan börjar tycka man är piiiinsam när man gullar med dom :L haha!

 

Idag sjönk jag in i ett nostalgi-mood när jag hittade några KP-tidningar. Lusläste två stycken och o vilken härlig tidning. Tänk vad de stora problemen förr är små nu, kommer det kännas så om dagens problem om 10år också?!

 

Fick lov att ta kort på en rolig historia och en pinsam historia, hahahaaaa!! Skrattade högt för mig själv när jag läste dessa sidor.

 

Det här ska då vara den roliga historien från "Flams"-sidan:



Och de här är den "pinsamma" historien:

Hahahaa! Hur härligt?! Underbart tycker jag :D

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0