Dalarna i mitt hjärta

Hemma efter en heelt fantastisk semester i Dalarna! Var nästan så jag inte ville åka hem.. Men jag måste erkänna att när vi började närma oss Stockholm och de gick att få in 107,5 på radion där årets sommarplågor pumpades och långa pärlband av bilar skymtades så fick jag de där lilla ruset i kroppen man bara får när man kommer HEM.

 

Jag har ju ändå varit borta ett tag nu... Åkte upp för att få en idyllisk midsommar. Och OM jag fick! Ojojoj vilket mys! Sillunch, majstångsresning, fioler, dans, grill, mys och ännu mer dans i röd lada med via knutar. Nej mycket bättre än så blir det verkligen inte. Tack familjen Naula för att ni än en gång bjuder på en fantastisk midsommar!!

 

 

 

 

Några dagar senare skulle det bli mer fest och Peace & Love. Men innan det åkte jag till Falun och hälsade på Anders och Nora över en natt <3

 

 

Vi lekte barn och hoppade studsmatta i flera timmar (kändes de som). Sedan tog vi en liten promenad i kvällsolen :) Underbart!

 

Peace & Love-bilder och berättelse får komma senare, nu har jag redigerat bilder för länge :)

 

/Js

 

Här blev jag den jag är
Här kommer jag förbli
Här har jag längtat bort
Här har jag känt mig fri
Här har jag blickat framåt
Men ofta tittat ner
Jag är nog inte det du drömmer om
Men jag är det du ser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0