WTF??!!!

Är det konstigt att man får sjuka ideal???!!!

 

Utdrag ur Bobby's blogg:

 

"Säg vad ni vill om Kissie men hon har verkligen fått en skit snygg och het kropp. Jag om nån vet hur snygga tjej kroppar ska se ut då jag känner Sveriges vackraste damer samt jobbat med flesta modeller och Kissie har fått den ultimala modell kroppen och självklart uppmuntrar jag inte nu att alla tjejer ska banta ihjäl sig men är du lite överviktig och inte trivs med det så är det bara att börja träna hårdade samt skippa kolhydrater och all skit mat….


Alexandra Nilsson har verkligen fått ett mellanrum mellan låren då dom inte nuddar varandrar och det är så snyggt tycker jag, så hade Hannah Graaf efter 3 barn, alltså den ultimata kroppen enligt Bobby Oduncu och självklart är det extra snyggt att vara så smal om tjejen har stora bröst Flesta mina tjej vänner har vart så smala nångång och om det hellst tränas på så ser det bättre ut än att bara bli smal Samt måste tillägga att det är snyggt med kurviga tjejer oxå och flesta straighta killar gillar tjejer som har lite kött på kroppen"






Jag blir så arg!! Är det här ett skämt eller??!! Jag har fått lära mig att ingen mår bra att var såhär smal, de innebär en rad olika hälsorisker även om hon själv tycker att hon mår bra. Klart som fan det känns som att hon mår bra, hon har ju blockerat signaler i hjärnan, den stänger av (vilket är en av riskerna) eftersom den inte har tillräckligt med energi. ÅÅÅ vad upprörd jag blir!!!! Det är ju synd om flickan, kan nån lägga in henne på nån klinik och kan nån annan tala om för Bobby att det inte är några som helst sunda ideal han trycker i sina läsare!!!!

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: tove

helt jävla sinnesjukt.

2011-07-25 @ 02:36:36
URL: http://toveollas.devote.se
Postat av: issi

han vill väl helst att man ska ha en snopp också... det skulle va allra snyggast

2011-07-25 @ 16:55:31
Postat av: Maja

Gå och dö verkligen!

Så måste han dessutom särskriva i varje mening också, fy fan.

2011-07-28 @ 21:53:28
Postat av: Feliz

Snyggt också att de har suddat till alla ställen där de vill att hon ska se smalare ut...även fast hon är sjukt smal:S

2011-07-31 @ 00:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0