En utgång i Falun

Eftersom det var typ 300bilder att kolla igenom och jag vill göra dom fina så får studentbilderna från i fredags vänta lite. Kan ju sålänge meddela att jag var ut i Falun i lördags!!! Det var ett tag sen! Plus att just den här studenthelgen är det många "gamlingar" hemma i stan. Vi gick till Rådhusgården och jag ber om ursäkt till de personer jag känner men inte hälsade på, men jag satte bara på mig skyddslappar och gick mot bestämda mål. Dehär med att mingla runt bland gamla bekanta och fråga vad de gör nu för tiden är liksom inte min favorithobby. Tur att Majsan va där och att vi hade Frank som räddare i nöden :D Hahaha!!


Förmys med fina tjejor!




FIIIIINA, syster och Sanna!





 
Otippat att de va sånna här bilder som fanns på mig.... :L


Och sånna här på Frank :P haha!







/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0