Hemmaaa !!

HEJJE!

 

Nu är jag hemma från London igen! Har haft en helt underbar helg med massa shopping, festande och mys! Tänkte visa bilderna, men jag är alldeles för trött för det nu. Sov väl inte skitmycket i London plus att jag håller nog på att bli sjuk.. så jag behöver nog sova lite nu. Bilderna får komma imorgon istället.

 

Idag har det varit en otroligt skön dag....

Ungefär dehär har jag gjort idag :)

 

Plus att jag skrubbade hela balkongen och la ut heltäckningsmattan och skar till den. Så nu är balkongen som ett extra rum i lägenheten, MYS! :D

 

Nä, nu ska jag sova och vakna upp FRISK imorgon för då samlas de ju för parkhäng för Louise!

 

Nighti!

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0