Packad

Sådärja! Då har man packat väskan för en hel drös med dagar i Dalarna. Har blivit mycket av den varan nu på sistone.. Men man kan ju inte missa en idyllisk Midsommar i Dalarna faktiskt! Och sen är det ju Peace & Love nästa vecka då jag har semester, så bara onödigt att åka hem emellan. Så nu har jag äntligen lyckats trycka ner uppemot 20 olika outfits, fyra jackor och lika många skor. Sådärja!!! :D

 

Åker inte förrän torsdagkväll, men imorgon hinns de inte med att packa för då är det personalfest dirket efter jobbet. KUUUUL! Vet inte vad som väntar iofs, men om jag känner Look/Frankenstein rätt så blir de inte annat än grymt :)

 

Nu ska jag sätta ihop en liten Peace & Love-spellista så man kan börja tagga på riktigt :) Ååå, kommer bli såå kul!!

 

Skulle ju sova tidigt ikväll också... lyckat! Yeye! Råkade väl babbla bort en timme med syster också... sah!

/Js

 

UPPDATERING!

Såg väl att ALLA tåg på torsdag är fullbokade!!!!! SAAAAH!

Så ska du till Djurås/Falun/Dalarna på torsdag och har en plats över i bilden hojta gärna till :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0