Tillbakablick så länge

Hemma och tillbaka igen! Har haft en fantastisk helg i Dalarna. Började i Rättvik för att fira Fridas student. Blev nästan tårögd i bussen påväg dit, Dalarna är så jävla vackert! Det var dis över älven, grönt överallt, solnedgång över siljan och hästarna och kossorna lekte i sin hage. IDYLL!!! Men iaf... Fridas student var också tårfylld. Började redan när man hörde de tåga skrikandes och man mindes sin egen dag, hur stor och fantastiskt stolt jag kände mig :) Äntligen är skiten över och jag överlevde ungefär. Jag har massamassamassa fina bilder som ska ses över och behandlas och sedan läggas upp, då ska jag berätta mer om Fridas dag. Men tills dess får ni njuta lite av min dag för fyra år sedan!




Hela klassen FV04b


STOLT tjej :)


Jag & Björn NÖJDA på skolgården


"Fy faaan vad vi är braaaa"





Jag ser såå liten (och blond) ut :) Mycket har hänt sen dess! Men schit vad stort det känns att ta studenten ändå... för även om man pluggar vidare så känns det nog ändå störst att ha gått ut den "obligatoriska" skolan :) GÖTT!!


/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0