En dag strålar jag lika starkt...

Vilken jävla daaaag!! Fantastisk :)

 

Fick ha ett möte med en tjej som heter Karin idag. Vilken underbar människa! 22år och strålar starkare än andra med hela sitt leende, utstrålning och självsäkerhet. Det var rörande att höra hennes historia och resa. Jag blev såå peppad och inspirerad att göra samma sak, fast gå min väg. Så nu har jag nog bestämt mig igen, nu kör jag! ALL IN! Och när jag väl har bestämt mig då finns det inget som heter misslyckas vettu. Jag ska också stråla sådär, en dag...

 

(lånad bild)

 

När jag kom hem somnade jag på balkongen i solen en timme, skönt! Sen provades det outfits och packades väska inför en helg i Dalarna som börjar redan imorgon. WEI! :) Då åker jag till Farmor i Rättvik för att vara på plats på käre lillkusinen Fridas student på fredag. Ska bli såå roligt att se henne blir friiii :)

 

 

/Js

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0