"Everything I do, I do it for you" NEJ jag skulle inte tro det !!!

Guuuud vad trött jag är på alla kärleks-dängor!!!! Det blir en heldel musiklyssnande på dagarna och jag har hakat upp mig på alla kärlekslåttexter och jag spyr snart!

Jag kanske låter som en bitter jävel, men det är inte det... Det är bara det att jag tycker att många texter är så tragiska. Vart tog självrespekten vägen?! (Maja kommer tycka jag kastar sten i glashus... haha! Men de måste ju finnas några undantag.. haha!)


"Everything I do, I do it for you"
NEEJ, jag skulle inte tro det! ALLT man gör kan ju inte vara för någon annans skull. Vem vill tappa bort sig själv helt i ett förhållande? Jag skulle om en kille gjorde allt han gjorde för min skull. NEJ TACK!


"I will change my whole life for you"
NEEJ
, jag skulle inte tror det! Hur skulle det se ut? Skulle jag sluta gör allt jag älskar och brinner för bara för den jag är tillsammans inte gillar det?! NEJ! Skulle jag begära att min kille skulle ändra allt han brinner för för min skull? NEJ! Det är väl det man älskar mest hos någon? För det liv han levt innan man blev tillsammans är ju det liv som format honom till att bli den han är idag. Skulle man vilja ändra på det helt då? NEJ! Det klart de finns saker man måste kompromissa om och ta hänsyn till, men om man är beredd att ge upp allt man ÄR för någon annan så är det mer tragiskt än gulligt!


Det är bara sånt där jag blir så trött på att höra. Ge upp sig själv, sitt eget liv och göra allt för någon annan! Inte okej!


Måste hitta lite ny musik.. eller sluta tänka så mycket, haha :P


Snart ska jag på intressant möte, finally!

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0