MBMJ

Vilken fantastisk fredag jag fick! Lite sorglig sådär... men sen råkade jag följa med Linda till Marc Jacobs-butiken och råkade gå hem med världens finaste armband!!!! :D:D:D:D Jag kände att jag var fan värd och kosta på mig det. Kommer aldrig ta av mig det! Och som Linda sa: "Ååååå, det är som en symbol för ditt nya liv" Hahah! Söt! Och ja, jag ska se det som en symbol för:

 

förändring, att bryta mönster och en enorm styrka

 

Jag äger ett till Marc Jacobs armband som också haft en stark betydelse.. men nu när "serva me serva bote" har brutits kanske det var dags att skaffa ett nytt :)

 

Idag ska jag gå på stan och köpa målarbok, färgpennor och masa annat pyssel som kan få dagarna att gå.

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0