Parvlar mig ut...

....och ut från NK-grottan kryper en sjuk Josephine. Japp, då var man väl tillbaka.. någorlunda iaf. Har varit ett par dagars låångarbete. Det stör mig inte egentligen, jag blir glad av att vara på jobbet. Men det blir jobbigt när man är sjuk och till och med har feber när dagarna blir sådär superlånga! För jag har nämligen blivit sjuk IGEN! Så jävla trist, men men... Immunförsvaret är väl inte riktigt som de ska när man stressar, jobbar och inte sköter in hälsa, så egentligen har jag väl bara mig själv att skylla.

 

Jag orkar inte skriva så mycket mer. Har massor att berätta, men det är bara om jobbet och det kanske inte alltid är jätteintressant för er andra :P

 

Nu ska jag fortsätta njuta av denna lediga kväll :)

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0