Sängliggande

Då va man väl inte så kaxig längre då... Febern är inte nådig och huvet är tyngre än någonsin! Ligger fortfarande i sängen under täcket. Har bara varit upp ur sängen tre gånger på hela dagen. Sen har jag sovit resten av tiden nästan. Nu har jag lyckats sätta mig upp iaf och tänkte göra det till jag ska sova för natten... fy faan för att vara sjuk!

 

Hinner inte riktigt vara sjuk nu!! Med två skisser som ska vara klara ons och tors och hela regeringsgatans fasad som jag och Moa har hand om ska upp i fönstret imorgon känns det inte riktigt som läge för att bli sjuk... Kanske ska tillägg att Moa också är sjuk!!

 

Hungrig är jag också... behöver någon som lagar mat, hyr film och klappar mig på huvet!!!

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0