Skyltnig på NK MAN

WEI vilken underbar dag på jobbet! Massor att göra, men allt har varit roligt och flytit på bra! Älskar att ha ett eget projekt som man kan få pilla i och styra som man vill. Blir så mycket lättare då :) Plus att jag har gjort det jag faktiskt kan, klä, placera och styla dockor!

 

Just nu jobbar jag med ett uppdrag för NK MAN. Det är 8st fönster på Regeringsgatan som går på på fredag. It's gonna be FAB! Såhär beskriver NK MAN sig själva:

 

 

NK Man tillägnas män med höga krav på känsla och kvalitet. Avdelningen är en samlingspunkt för välkända internationella varumärken med referenser från världens storstäder. Att vänta är ett exklusivt urval av trendiga och klassiska kollektioner för arbete, vardag och fest. Här finns varumärken som Aquascutum, Etro, Paul Smith och Corneliani.


Varumärken (de understrukna är de märken jag skyltar för)

Allegri, Antichi Telai, Armani, Atlas, Hugo Boss, Boss Black, Boss Green, Brooks Brothers, Burberry, Canali, Corneliani, Dako, Eton, Etro, Falke, Hackett, Jaggy, John Smedley, L.B.M. 1911, Mabro, Mono, Morris, Swims, Tie-Ups, Zegna, Zegna Sport.





Imorgon är det Adele-konsert på Debaser Medis med Maja. Kommer bli heelt fantastiskt, längtar ihjäl!! Ska bli skönt att göra något annat än jobb. Ibland känns det som om jag bara jobbar och sover typ... :P Men just nu bara älskar jag det!

 

 

/Js

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0