Fredag & Lördag

Vilket väder!! Nu kan de väl ändå inte bli nå mer snö? För trots att solen lurar ut skinnjackan trots att de fortfarande är svinkallt så är det lugnt, bara snön håller sig borta så man kan få gå på den underbara asfalten igen :)

 

Igår bjöd jag ut Malin på födelsdagsmiddag på Sonias Grek på Bondegatan, Söder. Väldigt god mat och massa mys! Och massa Grattis igen Malin sm fyller år idag! :D Efter maten rullade vi ut från stället med uppknäppta byxor och mötte upp Maja och Emelie för en drink/öl/vin, bra kväll!

 

GRATTIS :)

 

Idag har jag mest pratat i telefon (över 3tim totalt) med mina favoriter och så gick jag ut på en liten promenad och satte mig mot en husvägg och log kisande mot solen ett tag. Underbart!

 

 

Snart kommer Maja hit och äter middag innan vi ska iväg på fest i Ida och Linas nya lägenhet på kungsholmen. Ska bli kanoon!!

 


 

Obeskrivligt skönt att vara tillbaka på jobbet igår! Ville nästan inte gå därifrån :) Äntligen fick jag träffa lite människor igen, efter att bara legat hemma och såsat i fyra dagar. Mycket att ta igen dock, men det gör inget! I'm Back!

 

Såg ut ungefär såhär på min plats igår :)

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0