Fabdays

Hade en grym kväll med Mimikryspelning och utgång i Uppsala :) Härliga Djuårsfolk!

 

Var så stolt över Anders! Har var så duktig och såå söt sååå :D

 

Vaknade bakis (de där med att inte dricka tredje helgen i rad när jag är sjuk gick inte så bra då drinkarna kostade 44spänn!!!) och trasig hos Sanna, gick och hämtade upp Malin och Scheele för en helt fantastisk brunch på Snärkes nation. Pommes och kladdkaka, götta! Sen gick jag och Malin och strosade på stan ett tag, jag hittade en tröja och en söt plånbok. Om någon missat det så kan jag meddela att det har varit ett helt fantastiskt väder idag. Så vi satte oss på en bänk vid ån och njöt av solens värmande strålar ett bra tag. Jag råkade till och med slumra till, haha!

 

 

Nu är jag hemma och tar det lugnt. Somnat lite, har läst lite bok och letat lite ny bra musik. Kvällen ser ut att bli vääldigt lugn, huvet känns fortfarande väldigt tungt. Blir nog att köpa hem nån god mat och götta framför tvn ikväll.

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0