A thousand reasons to smile

OJOJ, här har de varit dött några dagar.. Har haft endel jobbande för mig! Schit, vad jag jobbar! Men schit vad kul det är. NU börjar jag komma in i det. Jobbade 17timmar, från 8-1 på natten i... kommer inte ens ihåg vilken dag... dagarna flyter ihop och tiden glömmer man lätt bort nere i NK:s källare :P

 

Men det är på något sätt värt allt slit! I onsdas gick vårkampanjen, Blivande Klassier upp. Vi firade hela gänget med champange och stod länge med tårar i ögonen (dels av beundran men mycket av lättnad för det var klart).  Hamngatans fasad är helt otrolig. Det är JoAnn som designat fönsterna och en miljon människor som hjälpt till att sätta ihop detta konstverk. Folk stannar, tar kort, ringer eller kommer fram och är imponerade. Om du inte går förbi och kikar så missar du verkligen en upplevelse. Varje fönster representerar en tid där det är skyltat med kläder som säljs idag som kan bli blivande klassiker. :D

 

Ska fota och visa bilder på det sen också!!

 

Imorgon är det FREDAG! Jag fattar verkligen ingenting!! Jag som nyss tyckte att man satt med söndagsångest :P Så är det helg igen och ännu en vecka har gått. Det är ju helt fantastiskt vad tiden går fort :) Lovely!

 

Imorgon kommer också kära lilla storasyster Fanny ner :D Ska bli så himla roligt! Ska ta ut henne på en riktig utgång på lördag, haha! Får se hur det blir. Vi har aldrig varit ute och festat ihop :) Spännande... haha!

 

Imorgon (ojojoj, mycket som händer imorgon) så är det också AfterworkFrankenstein för hela Look och Frankenstein, kan bli mycket trevligt. Får se om jag har mage att lämna syster hemma ett par timmar eller hur jag gör. Härligt gäng är vi iaf! :)

 


 

 

Älskar när jag lyckas vända en skitmorgon till en fabdag

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0