Pepp-diary

Sitter och plockar ihop massa fina bilder, texter och citat som får mig att le. Jag tittar igenom i princip alla bilder jag har på datorn och varje gång jag fastnar och ler så sparar jag den. Jag ska sedan skriva ut alla bilder och sätta in dem i en bok som jag förberett. Jag gjorde en liknande bok när jag åkte till Tanzania.

 

Det är en bok jag ska använda som dagbok under en period. Bilderna och texterna har jag klistrat fast på de fösta sidorna i boken och är till för att peppa och visa bilder på personer som gör mig glad :D Jag tar inte med någon bara för att jag "borde" och hoppar inte över någon bara för den verkar konstig att ha med. Därför är den här boken också alldeles hemlig och bara till för mig.

 

Tänkte ge ett liitet smakprov på vad som kommer vara med i boken.. De är de där "operfekta" bilderna som blir perfekta i det här sammanhanget och blickar som är ärliga.

 

 

 

De är några av de bilder som ska peppa mig och hjälpa mig medan jag skriver dagbok :D

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0