Ballemys!

Kom hem, gick ut på balkongen, satte mig i min lilla solstol och läste lite bok, slumrade till, vaknade. Gick in och lagade mat till hög musik. Tog med mig musiken och maten ut på balkongen och åt en jättegod middag i stekande sol. Nu har jag bytt ut maten mot datorn och sitter och funderar över ordet motivation...

 

Vad står motivation för och hur fixar man ny sådan? Motivation har alltid varit min starka sida. Jag har alltid haft tydliga mål, vet vad jag vill komma även om de ser mörkt ut. Men nu har jag helt plötsligt tappat motivationen.. vet inte ens vad ordet står för längre. De här måste kollas upp.. Återkommer om jag hittar något vettigt svar :)

Lax, matvete (favorit), varma grönsaker i pesto/dill och keso... JAM!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0