En fredag på Le Rouge

Igår kom Malin hit :) Vi (jag Malin och Maja) gick först på BIO och såg The Kings Speech. Jag ha velat sett den länge, men kunde inte hålla upp ögonen öppna på bion! INTE okej att somna när man är på bio, det visade också Maja tydligt igår, hahaha! Men det gick verkligen inte. Jag tyckte ändå om filmen, kanske lite långtråkig, men en väldigt fin film :)

 

Efter min lilla powernap där kände jag mig piggare och vi åkte in till Gamla stan för att hälsa på Scheeles (Malins pojkväns) kompis Johan. Kan ju säga att de var en upplevelse att få se hans lägenhet. FY FAAN vilken våning! Det är sånt man bara kan drömma om! :)

 

Vi tog med oss grabbarna och gick till Le Rouge. Jag hade aldrig varit där men älskade stället på en gång! Det kändes lite som man kom in bakom kulisserna på Moulin Rouge :) Blandat folk och lika blandad musik, underbart! Det var inte sista gången jag gick dit. Tog inga kort, dumt! Hittade några iaf..

 

 

 

Idag ska jag nog träffa Carina och bära lite grejer till Mariatorget.

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0