Familjen Taikon

God härlig söndagsmorgon :)

 

Igår var jag med Meshan och Carina hel dan och kvällen. Det började med att Carina kom hem hit för att vi skulle hjälpas åt att köra alla deras grejer som står på min balkong, hem till Mariabacken. Det var endeeel om man säger så och det vägde bly! Den största typ järntrappan gick ju såklart inte in i min minihiss så det var bara att släpa ner aset 5 våningar. Hahahaa!

 

När allt var nersläpat ringde Carina en taxi, en kombi. Chaffisen var väldigt spektisk men hjälpsam när vi visade vår "lilla" last. Men vi fick iaf in allt i bilen, jag och Carina fick dock inte plats. Så taxin körde i förväg medan vi sprang och tog tunnelbanan och mötte sedan upp taxin utanför borten på Mariatorget. Så var det bara att göra om samma procedur läängst upp :)

 

 

Ser ju verkligen inte ut att vara lika tungt och mycket här på bilden som de faktiskt va! :P

 

Kommer bli så himla fint på deras lilla takterass

 

Skakis av att titta ner...

 

kvällen tittade vi på heeela Eurovision! Jag som egentligen är sjukt ointresserad och oinsatt bestämde mig för att om vi ska se de här så är det ju roligast om man går all in. Så vi satte betyg på alla bidragen på en skala från 1-5. Bidraget som vann gav vi allihopa en 2:a och sa att det var en typisk sån låt som man inte lägger på minnet och är bara intetsägande. Så går skiten och VINNER???!!! Jaja.. är ju mer en politisk tävling ändå, så de är inte så mycket att göra åt saken. Och vem skämdes inte när vinnarna skulle sjunga sitt bidrag en gång till?? hahahah!! vilket skämt!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0