Förklaringen ger nya tankar

Jag fick en motivationsförklaring på mailen av min kära moster, vilken service va!

 

"Motivation betyder: att röra sig. Det byter att man rör sig från en punkt till en annan punkt. Så som var står jag idag och vart vill jag gå."

Såå.. då gäller det bara att ta reda på vart jag står nu, (kan vara en bra början) och så måste jag ju också klura ut vart jag vill gå och komma fram till.. Och om man vet vart man vill men inte "får" nå dit då? Måste man komma på ett nytt mål då? Hmm.. ommotivation eller tvångsmotivation, finns det något som heter så? Och hur funkar de?

 

Hahaha!

 


 

Den här helgen kommer iaf bli alldeles suuper! Imorgon blir det utgång med världens bästa Majsa, på lördag kommer storasyster hit och på söndag är det styvmorskalas :) WEEI!

 

Nighti!

/Js


Kommentarer
Postat av: emilia

trevlig lördagskväll!

2011-05-28 @ 19:34:07
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0