Igår / Idag / Imorgon

Igår fick jag äntligen träffa Matilda som har levt livet i sydamerika alldeles för länge :) Vi åt god mat på Medis Kök o Bar och pratade igen mycket som hänt sen.... typ julas!! Var EDNEL! Sen gick vi hem till mig pch tittade på BB såklart ;P Nöörds!

 

Fina Matilda!

 

Idag har jag jobbat i steeeeeekheta skyltfönster utan syre hela dagen. Har roat mig med att leka med flygplan och fiskelina, kommer bli suuperfint! Så har jag träffat mamma och pratat bröllop i timmar :)

 

Imorgon blir det nog någon form av hängSöder. Vad/var och med vilka är ännu oklart. Hatar när andra ska stå i vägen för mitt roliga!!! Men jag ska fan ha MYS iaf :)

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0