It's hard to be nice if you don't feel comfortable

WEI! Vilken bra och skön mjukstart :) Alla är så snälla! Men jag var illamående hela dan... går nog över tills imorgon.

 

Gick till Marc Jacobs-butiken direkt efter jobbet (å vad härligt de känns att säga det). Har lämnat in mitt armband som gick sönder. Det gick inte att laga!!!! :'( Mitt älskade armband som jag älskade mest av allt i hela världen där ett tag har alltså blivit reklamerat... Kände mig lite ledsen (och rik) så jag var tvungen att gå in på Urban Outfitters. Skulle jag aldrig ha gjort! Påminn mig om att aldrig mer gå in där, det finns för mycket snygga grejer som jag bara MÅSTE ha!!

 

Ikväll kommer Majsan hit. Hon behövde en supergod middag och Tacos blev (inte helt oväntat) beställt ;) Söt!

 

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0