London, NU, NU, NU !!

OKEEJ! Har verkliigen ett EXTREEMT behov av att åka till London! Jag bara ska göra det! Har helt ställt in mig på det nu.. vet inte riktigt när eller med vem, men det ska kollas upp ;P För såhär Londonshoppingsugen var det längesen jag var och då måste man bara åka dit!!!

 

 

Portobellomarket <3

Heeelt fantastiskt! :D

 

AAAAH! Måste kolla upp flyg o boende NU! Orkar inte vänta, vill åka imorgon typ!!!

 


 

Ikväll ska jag och Maja hem till Ida och Lina för att säga hej då till Lina som åker till Japan i 1år! :) MYS!

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: roomie

-vem fan använder såna där korgar...........(3 min senare)

-ursäkta, kan jag få en korg?

2011-05-04 @ 22:08:10
Postat av: Svar roomie

HAHAHHA! Så jävla bäst! Älskar att vi verkligen totalhånade den först :D HAHA!

2011-05-04 @ 23:22:22
Postat av: Virre

Count me in!

2011-05-05 @ 08:56:50
URL: http://viktormalmstedt.se/daysofdenim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0