Pepp?

Kom igen kom igen.... PEEEEEEEEEEPP !!!

 

Har gått en minimatlagningskurs idag iaf :) Vi lagade kyckling i ugn med ädelost, soja och basilika. Superenkelt och jättegott. Så har jag varit på avlappning. Somnar jäämt! Så dom får alltid gå och väcka mig för jag vaknar inte när alla andra börjar plocka ihop, haha! Tror visst jag behövde det.

 

Nu ska jag ta en låååååång dusch och fortsätta peppa mig själv med alldeles för hög underbar musik som överröstar alla tankar som försöker tränga sig igenom.



Kan ingen komma och laga mat till mig?!
Orkar inte själv ikväll!!!

 

/Js

 

PS. är inte arg länge, har kommit på vad jag är och arg är fel o vara, förlåt

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej gumman! Låter som livet går lite upp och ner. Det är så det är. Ena sekunden är allt toppen för att nästa kännas botten och sen rider man på dessa olika vågor. Har själv lite ner och lite upp just nu. Hoppas vi ses snart igen. På tisdag em kommer jag att komma till M med både min knäppa chef och min ännu knäppare personalchef för gemensamt möte med Malin. Håhåjaja...får se vart det slutar... Kommer in även på torsdag morgon och då ses vi väl iaf får jag hoppas! Kram, J

2011-05-13 @ 19:35:52
URL: http://familjensundberg.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0