Natten i lördags

Tänkte bjuda på lite bilder från i lördagskväll då jag var på klubben Natten. (Klubben som bara spelade powerballader hela kvällen.) Var lite skeptisk innan och trodde att jag skulle bli deppig av låtarna. Men det var helt tvärtom-effekt, blev aspeppad och stod och skrek med i varenda låt med en fantastisk inlevelse! Hahahaha! Lokalen (färgfabriken) var grym och fullpackad med skönt folk :) Lyckat helt enkelt!

 

Mötte först upp denna snygging och gick hem till Linus

Linus och Josefin agerar DJs, tippar på att Linus satte på Single Ladies..? ;P

Vi fick påhälsning av nån i fönstret som antagligen tyckte att vi sjöng fantastiskt :)

I taxin hamnade jag mittemot självaste Lady Gaga som körde Pokerface live

Stämmning!!!

Härligt att gå ut från klubben och solen är påväg upp :)

 

Absolut något jag vill gå på igen!!!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0