En Libanesisk afton

Vilken fantastisk kväll jag hade igår. Vem kunde ana att vi skulle få en libanesisk afton?? Roys mamma var fantastisk och hade lagat mer mat än vad jag någonsin sett på några av släktens julbord och han skrev i evenemanget att det skulle bjudas på "lite smått och gott". Han skulle lagt till att det var på libanesiskt vis...

 

GÖTTIGT VÄRRE !!!!

(lånade bilder av Sasha)

 

Så var det dags för vattenpipa såklart :)

Andreas

Roy, mästaren

Libanesisk efterrätt. Var det det här man uttlade: "Keso"?? ;P

 

TAAACK Roy för en underbar kväll som jag sent glömmer!

Och ha det så jättebra i USA! Vi kommer sakna dig (och din mamma)!

 

 

Nu ska jag iväg till Mariatorget 1C. Var alldeles för längesen :D

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0