Roomie <3

HAHAHAHAHAHA!!! Hmm... vet inte riktigt varför jag inte kan sluta skratta högt för mig själv... kan vara så att det är en blandning av tanken på ett kort på Maja från Kroatien när hon gör "what evah!"-minen (GÅÅR AAAAV), att jag har varit med Jennifer och haft supermys, mitt och Jennifers lilla samtal vid busshållplatsen eller alla bildermig och Jennifer jag lyckas hitta här och var! Fan Jennifer, du skulle varit kvar och sett det här alltså! Hur har vi sett ut??!!! HAHAHAHAAA!!

 

Joråsatte....

Många minnen och en helt fab tid (faktiskt en av den bästa perioden i mitt liv) som Roomies!

 

Nu ska jag sova och försöker intala mig att jag kommer få en skön dag trots att jag inte har några hörlurar... :S Men om jag lyckades vända den här dagen till fantastisk så ska nog inte morgondagen vara någon match. Ska ju ha idol-mys med  hårfärgning och ansiktsmask imorgon och allt :L

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0